ASIAKASKOKEMUKSEN OPTIMOINNILLA TAATTUA KASVUA
Palveleeko sivustosi tai verkkokauppasi aidosti asiakkaan tarpeita? Tuottaako se yrityksellesi tulosta? Pääsettekö asetettuihin tavoitteisiin? Vai mittaroidaanko niitä vielä riittävän tehokkaasti?
Palveleeko sivustosi tai verkkokauppasi aidosti asiakkaan tarpeita? Tuottaako se yrityksellesi tulosta? Pääsettekö asetettuihin tavoitteisiin? Vai mittaroidaanko niitä vielä riittävän tehokkaasti?
Jatkuvan kehittämisen toimintamallissa tutkitaan, mitataan ja tunnistetaan verkkopalvelun kipupisteet sen käytettävyyden ja asiakaskokemuksen kannalta. Optimoimme ja tarkkailemme asiakaskokemusta siis jatkuvasti. Tarkastelukohteena on mm. käyttäjälle tarpeelliset toiminnallisuudet, löydettävyys, palvelun rakenne ja kulku. Mutta ennen kaikkea, miten palvelu kokonaisuutena palvelee asiakkaan tarpeita.
Aluksi teemme kartoituksen sivustollesi ja tämän jälkeen laadimme konkreettisen dokumentoidun toimintasuunnitelman, josta saat selkeät actionit alkavalle vuodelle! Tunnistamme, mitkä ovat nopeat voitot ja mitkä ovat kannattavimpia toimepiteitä pidemmällä aikavälillä. Näistä on helppo lähteä yksitellen ja tavoitteellisesti kasvattamaan konversioita, hiomaan asiakaskokemusta huippuunsa sekä kasvattamaan myyntilukuja!
Kustannus yhteistyölle
Teemme säännöllisesti tiiviin kartoituksen ja käymme läpi sivuston tai verkkokaupan ajantasaisen tilanteen Lamian monialaisen kasvutiimin voimin.
Tuomme havaintomme ja ehdotuksia ennalta sovittuun, usein kuukausittaiseen tapaamiseen. Yhdessä kanssasi priorisoimme ja sovimme mitä työstämme eteenpäin.
Mahdolliset yhdessä sovitut toimenpiteet suunnitellaan osaksi muuta kehitystä ja sprinttejä tai muodostetaan kokonaan omaksi osakokonaisuudeksi tai projektiksi.
61% asiakkaista vaihtavat kilpailijalle jo yhden huonon asiakaskokemuksen jälkeen (Zendesk, 2022)
3 Asiakkaat joilla oli hyvä kokemus ostavat uudelleen 3 kertaa todennäköisemmin (Temkin, 2018)
86% kuluttajista maksavat enemmän paremmasta asiakaskokemuksesta (Oracle, 2011)
Saat käyttöösi digitaaliseen kaupankäyntiin erikoistuneen tiimin, johon kuuluu designer (UX), growth specialist tai analyytikko ja tekninen asiantuntija. Teemme kartoitusta, löydämme kehityskohtia ja optimoimme sivustoa. Perustamme analyysimme ja toimenpiteet dataan ja yhdessä sovittuihin mittareihin.
Saana Turunen
Head of Design
040 8670678
saana@lamia.fi