ASIAKASKOKEMUKSEN OPTIMOINTIA

Palveleeko sivustosi tai verkkokauppasi aidosti asiakkaan tarpeita? Tuottaako se yrityksellesi tulosta? Pääsettekö asetettuihin tavoitteisiin? Vai mittaroidaanko niitä vielä riittävän tehokkaasti?

Älä jää odottamaan

Aloita asiakaskokemuksen optimointi Lamian kasvutiimin kanssa

Jatkuvan kehittämisen toimintamallissa tutkitaan, mitataan ja tunnistetaan palvelun kipupisteet sen käytettävyyden ja asiakaskokemuksen kannalta. Optimoimme ja tarkkailemme asiakaskokemusta siis jatkuvasti. Tarkastelukohteena on mm. käyttäjälle tarpeelliset toiminnallisuudet, löydettävyys, palvelun rakenne ja kulku. Mutta ennen kaikkea, miten palvelu kokonaisuutena palvelee asiakkaan tarpeita.

Pienellä investoinnilla paljon lisäarvoa

Mietitkö mihin käyttää loppuvuoden budjettia?

Tämän vuoden puolella ehdimme vielä hyvin tehdä kartoituksen sivustollesi ja laatia konkreettisen dokumentoidun toimintasuunnitelman, josta saat selkeät actionit ensi vuodelle tai jopa loppuvuoteen! Tunnistamme, mitkä ovat matalalla roikkuvat hedelmät ja mitkä taas pidemmän aikavälin korjauksia. Niistä on helppo lähteä yksitellen ja tavoitteellisesti kasvattamaan konversioita, parantamaan asiakaskokemusta ja kasvattamaan myyntilukuja!

Kustannus yhteistyölle Lamian kasvutiimin kanssa

n. 3000€ /kk

Jatkuva kartoitus ja mittaaminen

Teemme säännöllisesti tiiviin kartoituksen ja käymme läpi sivuston tai verkkokaupan ajantasaisen tilanteen Lamian monialaisen kasvutiimin voimin.

Tapaaminen kerran kuukaudessa

Tuomme havaintomme ja ehdotuksia ennalta sovittuun, usein kuukausittaiseen tapaamiseen. Yhdessä kanssasi priorisoimme ja sovimme mitä työstämme eteenpäin.

Kehittämisellä kasvua ja tuloksia

Mahdolliset yhdessä sovitut toimenpiteet suunnitellaan osaksi muuta kehitystä ja sprinttejä tai muodostetaan kokonaan omaksi osakokonaisuudeksi tai projektiksi.

Miksi investoida?

Asiakaskokemuksella on merkitystä

61% asiakkaista vaihtavat kilpailijalle jo yhden huonon asiakaskokemuksen jälkeen (Zendesk, 2022)

3 Asiakkaat joilla oli hyvä kokemus ostavat uudelleen 3 kertaa todennäköisemmin (Temkin, 2018)

86% kuluttajista maksavat enemmän paremmasta asiakaskokemuksesta (Oracle, 2011)

 

Lamian monialainen kasvutiimi palveluksessasi

Saat käyttöösi digitaaliseen kaupankäyntiin erikoistuneen tiimin, johon kuuluu designer (UX), growth specialist tai analyytikko ja tekninen asiantuntija. Teemme kartoitusta, löydämme kehityskohtia ja optimoimme sivustoa. Perustamme analyysimme ja toimenpiteet dataan ja yhdessä sovittuihin mittareihin.

kasvutiimi_lamia

Kiinnostuitko? Ollaan yhteydessä

Saana Turunen
Head of Design
040 8670678
saana@lamia.fi