Tavoitteena online-myynnin kasvattaminen
Verkkokauppiaille yksi tärkeimpiä mittareita on konversioprosentti. Saattaa olla, että olet tällä hetkellä tyytyväinen nykyiseen konversioprosenttiisi tai sitten kamppailet kävijöiden alhaisen konvertoitumisen kanssa. Joka tapauksessa konversio-optimointi kannattaa aina. Jo pienillä muutoksilla saatetaan saada huomattavaa hyötyä ja parantaa myyntiä myös pitkällä tähtäimellä.
Konversioprosentti kertoo sinulle osuuden kävijöistäsi, jotka päättyvät ostotapahtumaan. Useimmiten ongelmana on, että kävijöitä saadaan kyllä sivustolle, mutta syystä tai toisesta nämä kävijät eivät päädy ostamaan tuotteitasi. Verkkokaupan konversio-optimointi käsittää laaja-alaisen analyysin, johon osallistuu useita asiantuntijoita varmistaaksemme, että pystymme huomioimaan ongelmat mahdollisimman laaja-alaisesti, johtuvat ne sitten teknisistä-, designiin liittyvistä tai markkinoinnin mahdollisista puutteista. Analysoimme verkkokauppaasi kokonaisuutena ja toteutamme myös tarvittavat muutokset.
Tehokasta markkinointia
Emme pelkästään konsultoi, vaan teknisten toteutusten lisäksi autamme luomaan konversiohakuisia kampanjoita. Konversio-optimointi ei ole kertaluontoinen toimenpide, vaan vaatii alkuponnistelujen jälkeen jatkuvaa optimointia ja datan hyödyntämistä verkkokaupan teknisessä kehityksessä sekä markkinoinnissa.
Miksi Lamia?
Lamia on verkkosivustoihin ja -kauppoihin erikoistunut toimittaja, jolta löytyy parhaat osaajat niin ohjelmistokehityksessä, designissa, myynnin kehittämisessä kuin markkinoinnissa. Otamme ratkaisuissamme aina huomioon kokonaisuuden ja ehdotamme ennakkoluulottomasti uusia ratkaisuja, jotta asiakasyrityksemme pysyvät edelläkävijöinä ja pystyvät palvelemaan loppukäyttäjiään parhaalla mahdollisella tavalla.