Verkkokaupan konversio-optimointi

Haluaisitko kasvattaa verkkokauppasi myyntiä? Tehdään se yhdessä. Verkkokauppojen ja -sivustojen kehittämiseen erikoistunut Lamia tarjoaa Suomen parhaat osaajat käyttöösi. Otamme ratkaisuissa huomioon teknologian, designin ja markkinoinnin. 

Verkkokaupan konversio-optimointi

Analyysi myynnin esteistä

Myynnin esteiden selvittäminen on ensimmäinen askel kohti parempia tuloksia! Otamme käyttöön tarvittavat työkalut ja selvitämme mahdolliset ongelmakohdat sivustollasi.

Verkkokaupan konversio-optimointi

Toimenpiteiden määrittely ja toteutus

Analyysin pohjalta lähdemme määrittelemään muutoskohteet ja testaussuunnitelman, keräten jatkuvasti dataa tuloksista. 

Verkkokaupan konversio-optimointi

Jatkuva optimointi ja kohdennettu markkinointi

Verkkokaupan kehittämisen tulisi aina olla jatkuvaa. Teemme yhdessä jatkokehityssuunnitelman ja lisäämme tarvittavat markkinoinnin automaatiot. 

Pyydä tarjous tai lisätietoa

Jätä viesti alla olevalla lomakkeella tai ota yhteyttä essi@lamia.fi / +358 50 5148402

Tavoitteena online-myynnin kasvattaminen

Verkkokauppiaille yksi tärkeimpiä mittareita on konversioprosentti. Saattaa olla, että olet tällä hetkellä tyytyväinen nykyiseen konversioprosenttiisi tai sitten kamppailet kävijöiden alhaisen konvertoitumisen kanssa. Joka tapauksessa konversio-optimointi kannattaa aina. Jo pienillä muutoksilla saatetaan saada huomattavaa hyötyä ja parantaa myyntiä myös pitkällä tähtäimellä. 

Konversioprosentti kertoo sinulle osuuden kävijöistäsi, jotka päättyvät ostotapahtumaan. Useimmiten ongelmana on, että kävijöitä saadaan kyllä sivustolle, mutta syystä tai toisesta nämä kävijät eivät päädy ostamaan tuotteitasi. Verkkokaupan konversio-optimointi käsittää laaja-alaisen analyysin, johon osallistuu useita asiantuntijoita varmistaaksemme, että pystymme huomioimaan ongelmat mahdollisimman laaja-alaisesti, johtuvat ne sitten teknisistä-, designiin liittyvistä tai markkinoinnin mahdollisista puutteista.  Analysoimme verkkokauppaasi kokonaisuutena ja toteutamme myös tarvittavat muutokset.

Tehokasta markkinointia

Emme pelkästään konsultoi, vaan teknisten toteutusten lisäksi autamme luomaan konversiohakuisia kampanjoita. Konversio-optimointi ei ole kertaluontoinen toimenpide, vaan vaatii alkuponnistelujen jälkeen jatkuvaa optimointia ja datan hyödyntämistä verkkokaupan teknisessä kehityksessä sekä markkinoinnissa.

Miksi Lamia?

Lamia on verkkosivustoihin ja -kauppoihin erikoistunut toimittaja, jolta löytyy parhaat osaajat niin ohjelmistokehityksessä, designissa, myynnin kehittämisessä kuin markkinoinnissa. Otamme ratkaisuissamme aina huomioon kokonaisuuden ja ehdotamme ennakkoluulottomasti uusia ratkaisuja, jotta asiakasyrityksemme pysyvät edelläkävijöinä ja pystyvät palvelemaan loppukäyttäjiään parhaalla mahdollisella tavalla.