Bassadone Automotive Nordic Oy on autojen, varaosien ja lisävarusteiden maahantuoja Suomessa ja Baltiassa. Maahantuotavia automerkkejä ovat mm. Citroën, Peugeot, Renault ja Hyundai. Bassadone halusi kehittää digitaalisia palveluitaan eri kohderyhmilleen. Tavoitteena oli tarjota jälleenmyyjille laadukkaampia myyntiliidejä ja loppuasiakkaille parempaa näkyvyyttä myynnissä olevien autojen reaaliaikaiseen varastotilanteeseen. Myös erilaisten kampanjoiden näkyvyyttä haluttiin tehostaa.
Lamia valittiin auttamaan digitaalisen palvelualustan visuaalisen ilmeen uudistamisessa ja miellyttävän käyttäjäkokemuksen luomisessa. Palvelun haluttiin toimivan saumattomasti niin perinteisessä selainkäytössä kuin erilaisilla mobiililaitteilla. Projektin tuloksena Bassadone sai käyttöönsä useita vaihtoehtoisia visuaalisia käyttöliittymiä, joista heidän oli nopea ja helppo valita sopivin varsinaisen ohjelmistokehitystyön kohteeksi.