Monet uuden myyntikanavan perustamista harkitsevat yritykset tekevät hyvin taustatyötä, tutkivat eri vaihtoehtoja ja keskustelevat verkkokauppansa vaatimuksista useiden toimijoiden kanssa, joista kaikki eivät ole Magento-kumppaneita. Kokosimme tähän syitä valita toteuttajaksi virallinen Magento-kumppani, mikäli harkitsee Magentoa verkkokauppa-alustaksi.
- Suora yhteys Magenton tukitiimiin. Verkkokaupan ylläpito ei helposti suoraa yhteyttä Magenton tukeen, sillä tämä mahdollista ainoastaan kauppiaan tilin kautta. Virallisilla Magento-kumppaneilla voi olla useita käyttäjiä, joilla on suora yhteys tukeen tai Magenton kontaktihenkilöön. Mitä suuremmasta verkkokaupasta on kyse, sitä tärkeämmäksi viestintä alustan valmistajan suuntaan muodostuu.
- Uusimmat ohjelmistoversiot ja ominaisuudet. Viralliset Magento-kumppanit pääsevät käsiksi uusiin ohjelmistoversioihin ennen muita sekä saavat aiemmin käyttöönsä uudet ja tulevat toiminnallisuudet, kuten B2B-, Cloud Sandbox- ja Bluefoot CMS -ominaisuuksien julkaisusykli osoittaa.
- Strateginen näkemys suoraan Magentolta. Todellisena bonuksena viralliset Magento-kumppanit voivat tarjota asiakkaidensa käyttöön Magenton käytännön kokemuksia kansainvälisesti – näistä esimerkkejä ovat Magento Roadmap, yhtiön strategia ja toisten yritysten menestystarinat sekä case-esimerkit. Näin ollen asiakkaalle voidaan tarjota Magento-alustasta sellaista tietoa, jota muilla kuin Magento-kumppaneilla ei ole.
- Tuotekoulutus. Magento tarjoaa syvällistä tuotekoulutusta, koulutusta paikan päällä sekä kuukausittaiset Aspire-koulutuspuhelut virallisille Magento-kumppaneille, mistä syntyvä ainutlaatuinen tietotaito puolestaan siirtyy asiakkaille. Talon omat verkkokauppatiimit saavat lisää tietoa ja varmuutta, jolloin Magento-alustaa pystytään hyödyntämään tehokkaammin.
- Laatustandardit. Viralliset Magento-kumppanit ovat päässeet kumppaneiksi, koska he kykenevät toteuttamaan Magenton laatustandardeja käytännössä. Kun valitset virallisen Magento-kumppanin, tiedät mitä saat, ja verkkokauppainvestointia tukemassa ovat Magenton standardit.
- Magenton etulinjassa. Saadakseen ja säilyttääkseen virallisen Magento-kumppanin asemansa kumppaneiden täytyy julkaista uusia Magento Enterprise (ja Community) -sivustoja joka vuosi ja liittää niihin viimeisimmät Magenton toiminnallisuudet. Todellisen kokemuksen ansiosta kehittäminen ja kaupan kasvattaminen on sujuvaa.
- Keskittyminen liiketoimintaan ja järjestelmiin. Viralliset Magento-kumppanit keskittyvät yleensä vahvasti asiakkaan liiketoiminnan ympärille rakentuvaan verkkokauppaan ja järjestelmäintegraatioihin. Syvällinen tekninen tietämys kaupankäynnin yhdistämisestä järjestelmiin on nykyään yleisimpiä vaatimuksia, kun yritykset kaipaavat parempaa asiakaskokemusta ja kiihtyvää kasvua verkossa.
- Paremmat viestintäkanavat. Jos olet valinnut virallisen Magento-kumppanin, yksi lisähyöty yrityksille on se, että kumppanin ja Magenton väliset suhteet ovat hyvät, ja viestintä sujuu tarvittaessa nopeasti nimettyjen yhteyshenkilöiden kautta.