online-myynnin tehostaminen

Myynnin tehostaminen

Kannattavan online-myynnin pohjana on datan jatkuva analysointi ja strategian kehittäminen ROI-lähtöisesti. Ei riitä, että saadaan lisää kävijöitä verkkopalveluun tai -kauppaan, vaan on myös pyrittävä kasvattamaan keskiostosta ja ostosfrekvenssiä. 

lue lisää
Kannattavuuden lisääminen myynti

Ostoanalyysit ja kannattavuuden lisääminen

Datan avulla kehitämme verkkokauppamyyntiä kannattavammaksi. Teemme monipuolisten analyysien pohjalta kehitysehdotukset, jotta tarjonta vastaa parhaiten kysyntää ja myyntitavoitteet saavutetaan. 

Konversio-optimointi

Konversio-optimointi

Käytettävyyden ammattilaisemme tekevät jatkuvaa A/B -testausta myynnin optimoimiseksi. Erilaiset verkkokaupan toiminnallisuudet ja tuotteiden sijoittelu sekä viestinnän kehittäminen ovat avain keskiostoksen ja ostofrekvenssin lisäämiseen. 

Verkkokaupan tekninen kehitys

Verkkokaupan tekninen kehitys

Kestävän kilpailukyvyn luomiseksi on pidettävä huolta siitä, että kehitys pysyy ajan tasalla. Olemme erikoistuneet moderneihin maksutapoihin, integraatioihin, PWA:han sekä koneoppimisen hyödyntämiseen verkkopalveluissa.

Onlinessa eivät päde offlinen säännöt

Kannattava verkkokauppa vaatii jatkuvaa testausta ja datan analysointia, jotta uusia kehityssuuntia voidaan tunnustella ja asiakaskokemusta parantaa. Lamialla on vahva osaaminen omnichannel-konsepteista: kivijalan ja online-liiketoiminnan yhdistäminen vaatii luovan strategian lisäksi brändin kehitystyötä, teknologisia ratkaisuita sekä syvällistä ostokäyttäytymisen ymmärrystä. 

verkkokaupan konversio-optimointi

Sitoutunut kumppani

Myynnin kehittämisessä saavutetaan parhaat tulokset, kun verkkoliiketoimintaa tarkastellaan riittävän laaja-alaisena kokonaisuutena. Pystymme yhdistämään KPI-lähtöisen strategian vahvaan myyntiosaamiseen sekä markkinoinnin ja viestinnän edelläkävijyyteen. Uskomme että parhaimpiin tuloksiin päästään silloin, kun online-liiketoimintaa ei hajauteta liian usealle eri toimijalle, vaan kokonaisvastuu säilyy yhdellä, pitkäaikaisella kumppanilla. 

Meillä on kokemusta muun muassa seuraavista toimialoista:

  • Kauppa ja vähittäiskauppa
  • Omnichannel-ratkaisut, joissa yhdistyvät digitaalinen liiketoiminta sekä kivijalkakonsepti
  • Palvelumyynti (mm. koulutusala) 
  • B2B ja B2C
  • Logistiikka
  • Kauneudenhoitoala
  • Vaateala 
  • Elektroniikka
  • Urheiluvälineet, lifestyle-tuotteet
  • Elämysbisnes, vapaa-ajan aktiviteetit