Digitaalinen strategia

Rakennamme kestävää kilpailuetua verkossa yhdistämällä liiketoimintakonsultoinnin vahvaan osaamiseen enterprise-arkkitehtuurista, analytiikasta, ROI-pohjaisesta datalla johtamisesta, palvelumuotoilusta sekä ohjelmistokehityksestä.

Digitaalinen strategia varmistaa oikean suunnan tekemiselle.

DIGITAALINEN STRATEGIA

Data + teknologia + design + strategia = tuottava ja kestävä kasvu

Digitaalisessa murroksessa menestyvät yritykset, jotka kykenevät yhdistämään uudistumisen, ketterän skaalautumisen ja asiakaslähtöisen palvelumuotoilun soveltuviin teknologioihin. Uskomme että yksi menestystekijä ja olemassaolomme oikeutus on tämän lopputuleman tavoittelu yhdistäen osaamisemme asiakkaan omaan näkemykseen.
Kaikki asiantuntijamme työskentelevät keskitetysti toimistollamme tai tarvittaessa asiakkaan tiloissa, emmekä käytä alihankintaa. Tällä varmistetaan eri osa-alueiden saumaton yhteistyö, joka on onnistumisen edellytys nykyajan vaativassa kilpailukentässä ja yhä fragmentoituneemmassa teknologiaviidakossa.

Digitaalisen palvelun jatkuva kehitys on elintärkeää, mikäli halutaan kasvattaa liikevaihtoa. Kerätyn datan avulla suunnittelemme yhdessä, millaisiin toimenpiteisiin kannattaa investoida, jotta kehitys on kannattavaa. Online-myynnissä on samat perusperiaatteet kuin offlinessa, mutta toteutustavat ovat erilaisia. Me autamme sijoittelemaan tuotteet oikein, lisäämään ostofrekvenssiä ja kasvattamaan keskiostosta sekä konversiota. Kävijät eivät eksy digitaaliseen kanavaan vahingossa. Lamian kasvumarkkinoinnin palvelut pitävät huolta siitä, että oikea viesti tavoittaa oikean kohderyhmän, asiakaskokemus pysyy linjassa kanavasta riippumatta ja jokainen aktiviteetti tähtää myynnin kasvuun.

Digitaalinen strategia

Datan kautta tavoitteisiin

Vahvuutenamme on laaja-alainen näkemys digitaalisen liiketoiminnan kehittämisessä ja vankka kokemus eri toimialoilta. Pääsemme parhaimpiin tuloksiin, koska pidämme langat käsissämme niin prosessin aikana kuin jatkokehitysvaiheessa. Emme myy palveluita, joita asiakasyrityksemme eivät tarvitse. Lähtökohta kaikelle tekemisellemme on liikevaihdon kasvattaminen.

Datan avulla pystymme todentamaan, mitkä toimenpiteet ovat liiketoiminnalle kannattavimpia ja mitkä taas pelkästään investointeja, jotka eivät koskaan maksa itseään takaisin.

Sitoutunut kumppani kehitystyöhön

Haluamme olla asiakasyritystemme sitoutunut kumppani, joka kehittää pitkäjänteisesti verkkoliiketoimintaa sen eri osa-alueilla. Arvioimme KPI-lähtöisen strategian kautta, millaisiin ohjelmistokehityksen, myynnin, käytettävyyden tai markkinoinnin palveluihin kannattaa kulloinkin investoida. Yleisimpiä kehityskohteita ovat:

  • Konversioprosentti, ostofrekvenssin ja keskiostoksen kasvattaminen
  • Verkkokaupan ja kivijalkamyymälän-/myymälöiden yhdistäminen saumattomaksi konseptiksi
  • Uusien asiakkaiden hankkiminen
  • Asiakkaiden sitouttaminen ja aktivointi oikeaan aikaan
  • Bränditunnettuuden kehittäminen
  • Datan hyödyntäminen
  • Monikanavainen mainonta ja uudelleenmarkkinointi
  • Maksutavat verkkokaupassa
  • Integraatioratkaisut, PWA
  • Järjestelmäarkkitehtuurin suunnittelu, master data, roadmapit

ECOMMERCE-STRATEGIA

Uusi suunta verkkokaupalle

Digitaalinen strategia
Digitaalinen strategia

Intohimo oman osaamisen kehittämiseen sekä erikoistuminen maailman johtavaan verkkokauppateknologiaan Magentoon on tarjonnut meille mahdollisuuden kehittää aidosti lisäarvoa tuottavia innovaatioita ja tukea Suomen johtavien yritysten sähköisen liiketoiminnan kasvua. Lamialta saat käyttöösi laaja-alaista erikoisosaamista ecommercesta; apunasi on Suomen parhaat ammattilaiset verkkokauppastrategian kehittämiseen niin liiketoiminnan, designin, teknologioiden kuin dataohjatun markkinoinnin näkökulmasta.